Tåbira i ögat.


My god. Mina ögonlock hänger ungefär nere vid mina fötter just nu.
Vågar inte låta mig själv blunda en stund, men skulle verkligen behöva
det för att orka hela kvällen.


Gick fint att jobba. Är dock rörigt att komma när dom är ute så att man inte har så stor koll på vilka som hör till avdelningen och sådär, men det gick ju. Verkligen en blandad skara söta rackare. Den ena hade en storasyster som kom för att hämta, hon hade världens underbaraste hår! Precis som jag vill ha. Långt, relativt rakt upptill som sedan övergår i lite vågor för att sedan sluta i små korkskruvar. Hur vackert som helst. Hon hade riktigt utmärkande fina ögon också, hon kommer att bli så jagad av killar när hon blir äldre.

Känns mindre peppande att veta att man måste upp tidigt imorgon för att infinna sig hos tandläkaren 07.10 imorgonbitti, men det är verkligen på tiden att dom får fixa till det dom gjorde fel så att jag kan tugga ordentligt. Har ju bara levt med det i lite mer än en månad..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback