Presents.


My birthdaycake. Med chokladbotten. :)

Igår fick jag även ett presentkort på Gina Tricot, skitbra. Handlar ju en del kläder där. Samt en Goldwell rich repair hårinpackning som mitt hår verkligen behöver. Passar super eftersom det är det shampot och balsamet
jag har också. :) Kort och gott har jag fått riktigt bra grejer, alltihopa!



Ska bli så skönt den dagen då ansiktsbehandlingen på 60 minuter och heldagen på iksu-spa ska utnyttjas. Ska simma, sitta i solsimulatorn, basta och sitta i varma källor. Kanske något träningspass också. Den dagen kommer bli nice. Tack, tack, tack hjärtat!

Adidas wct-jackan köptes inte igår. Ska avvakta lite. Men det är vad jag ska köpa för presentkortet på
InterSport som jag fick. Har velat ha en sådan länge nu. :) Kunde inte ha blivit bättre.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback