Det var så jävla hemskt!

Idag hände något som verkligen inte får hända. Jag tror att vi alla hann få olika grader av panikkänsla. Det är så sjukt att vi inte förstår hur det ens kunde gå till. Trots att det inte var vårat fel så kändes det verkligen inte bra och det kändes oerhört skämmigt när mamman kom. Jag kan fortfarande inte släppa det och lär ju inte göra det under tiden man jobbar imorgon heller. Men sen är det helg och man får annat att tänka på.

Sen måste jag säga att det är så förfärligt pisstråkigt med det där vulkanutbrottet på island, var helt ovetandes tills gubben skickade ett sms tidigare idag och berättade att han troligtvis inte kunde flyga hem. Alla de mer norrlagda flygplatserna var redan stängda vid den tiden(mitt på dagen alltså). Så jag fick inte den här kvällen med gubben innan han imorgon åker till fjälls. Istället kommer han hem inatt eftersom han faktiskt sitter i en taxi på väg hem. Till Umeå från Stockholm. Bara för att alla tåg och bussar var fullsatta redan och att flyget kanske, med lite tur kanske skulle kunna lyfta på lördag. Helt sjukt! Men han är iallafall på väg hem så jag kan ju glädja mig över det. :) Sen hoppas jag att utbrottet inte håller i sig allt för länge(vilket det kan göra, om man har otur).

Och fan så mycket klockan redan hunnit bli. Jag har varken duschat eller bytt tillbaka bil än och känner mig totalt däckad. Fast att det faktiskt gick skitbra att stänga idag, var inte alls lika hemskt lång dag som jag hade befarat. Trots den där incidenten. Det är helt nedsläckt här utom tvn som står helt tyst och det enda som hörs är knappandet på tangenterna och ljud utifrån.


Hoppsan, taxi från sthlm!

Sebastian är på väg ner till sthlm nu med kunder! :D

2010-04-15 // 21:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback