Go to sleep.

Har varit skittrevligt ikväll och det känns skitbra. Synd bara att kvällem skulle sluta så tidigt, men det var inte hippt på Olle´s direkt(som vi var på i max 40 minuter). Skönt att vara hemma så att man kan krypa till kojs och lägga sig på några minuter. Det värsta är bara att jag inte har karln här.

Hann rensa undan lite skit ur garderoberna som tjejerna fick vräka sig i och ta vad dom ville ha som jag tog fram(allt är nu borta) så nu känner jag inte lika mycket press över att rensa garderoberna. Lär ju skjuta längre på det nu. Men det är skönt. Så det är bara att borsta gaddarna och krypa ner under täcket och lukta på gubbens kudde tills jag somnar.

Hoppas att alla har haft en bra kväll. Godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback