Kvällsfunderingar inför morgondagen.

Har precis gluttat på hollywoodfruarna och håret har snart torkat sedan jag klev ur duschen. Ska väl bara kasta i mig någon macka innan jag kryper ner under täcket(ska tydligen orka upp innan sex för att skjutsa gubben trots att jag börjar jobba klockan åtta).

Det är 5.4 grader ute nu. Imorse var det minus 3.3. Jag hoppas värmen håller i sig och att jag faktiskt kan skippa tjocka vinterjackan imorgon och bara ta den tunna istället. Med eventuellt en fleece under. Kanske att man vågar sig på att skippa vinterpjucksen också? Beror ju alltid på hur varmt och blött det är. Är ju trots allt en hel del snö man kan tvingas traska igenom fortfarande om en unge ger sig ut över snötäcket. Kanske att det är ännu mer vår om en vecka? Önsketänkande!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback