Snabb uppdate.

Är tillbaka på hotellrummet en snabbis för att duscha och fräscha till mig
inför middagen och kvällen och har öppnat min första flarra för dagen.
Kall och extremt god.


Vi var uppe på Vittjåkk ett tag idag och jag höll på att svettas sönder de tre gångerna vi skulle upp för lillkullen för att åka bobben ner, vilket faktiskt var riktigt kul. Och trots ett grått täcke över himlen så lyckades solen till sist ta sig igenom och nu för tillfället strålar den himla fint. Man önskar egentligen att klockan bara var 12 just nu.

Har hunnit förbereda kidsens påskägg och varit på dollar en snabb sväng där jag inhandlade 6 blockljus i två olika färger, glasunderlägg(16st), o´boyburk, en ljusrosa och somrig skål, såsslev, plastblomma, presentpapper, två ringar, hårsnoddar, ett nagellack, ett läppstift(vet inte om jag någonsin kommer använda det, men jaja), små plastburkar(för matlådemat) samt en liten påse nostalgipåse godis som jag ska tvinga ungarna att smaka för att se om de gillar. Haha.

Näe, duschen var det ja. Sen till syrran för påskmiddag och sådär innan vi mest troligt beger oss till hotellet för lite rajraj. Tanken har då varit den och jag antar att den fortfarande är det, och då skiter jag i om jag har lite lätt rosa kinder. Så nu ska jag rappa på lite. :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback