Snart helg? Känns som en evighet tills dess.

All tvätt är upphämtad och invikta i rätt garderober på rätt hyllplan och allt sådant. Vilket betyder att tvättkorgen är tom och det känns förbenat härligt. Så fort jag var klar fick jag bege mig och byta bil med Klabben som ska ta en titt på audin som fuckar sig titt som tätt. Känner mig som en minimänniska i den där bmwn och för att jag ens skulle nå kopplingen så fick jag flytta fram sätet så pass att jag kände mig som ett litet barn till växten, hahah. Känns läskigt att det är den bilen som ska köras till jobbet imorgon(min mardrömsdag med tanke på när jag slutar).

Sitter och väntar på att karlsloken ska slå mig en pling och äntligen ha tid att prata lite. Den där jäkla fotbollsmatchen ledde ju till att de gick ut och tog en massa öl och att det typ inte går att prata i telefon pga ljudnivån. Och när karlar säger att de ringer om en kvart-tjugo minuter så är det snarare 45min-1timme som gäller. Så kanske att man hinner borsta gaddarna och bädda ner sig i sängen och ligga och snusa på hans kuddar medans jag väntar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback