tidig söndagsmorgon.

Påsk är bra, nästan bäst. Tills man ser de människor som påminner om det förflutna som man inte ens vill se, eller ens veta av att det fanns. Just nu hade jag behövt en god tjejvän här. Så är det bara. Det är inte superkul men jag känner mig nöjd över att inte bli igenkänd av den värsta av dom. Så jag antar att jag ska vara ganska glad trots allt.

Annars har jag haft en fördjävla bra kväll med påskmiddag, massa dricka, hänga gubbe och så innan vi begav oss hit till hotellet. Sa jag att idol-Camilla spelade/sjöng ikväll? Och ärligt talat lät det fördjävligt när hon sjöng. Desto bättre var det när hon spelade och "körade" lite bakom en av grabbarna som sjöng helt okej(no hablas). Sen att man får höra av en tjej som har sillisar att man är söt för att man fortfarande är så pass ung känns jävligt konstigt. Konstigare är det att det är söndag imorgon och att vi måste bege oss hemåt någon gång under dagen.

Ska uppdatera mer sedan(och jag glömde kameran ikväll... igen).



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback