Trosrabatt på Creeds.se

Kan säga att det var tur att jag ringde och stod på mig igår, annars hade jag
stått utan jobb idag. Vi får däremot se hur det blir imorgon, annars kan jag
tvätta och städa.


Sen så måste jag bara berätta att det var oerhört längesedan jag sist kände hur det kändes att ha fullt med sand i byxor och jacka, tills idag. När vi var ute lyckades jag med det och jag vettesjutton hur. Om det var skönt? Inte det minsta, som sandpapper innanför byxorna. Hade tur att jag kunde gå in och borsta bort det värsta så att jag skulle överleva tills jag slutade.

Hem kom jag och tittade i brevlådan och fann ett litet rosa paket till mig. Som antingen kom igår eller idag(kollar inte brevlådan varje dag). Mina nya trosor! Hade beställt 5 och fick 6 par, de skickade med ett par i den färgen jag inte hade beställt. Kändes kul! Hoppas bara att de är så sköna som folk skrivit nu. Och om du anger rabattkoden: VIP2010 på creeds.se så får du 20% rabatt på din beställning.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback