Tv-bänk?

Helvette så jag har svurit, kämpat och varit arg samtidigt som jag förmodligen
svettats som en gris. Och helt plötsligt när man äntligen kommer ut ur duschen
så är klockan strax innan nio.


Tv-bänken kom igår och gubben hämtade den idag efter jobbet. För det första höll jag på dö när vi skulle bära upp den för att den var så rackarns tung och jag inte fick något grepp med vänsterhanden då kartongen blivit helt rundad just där. Sen var det bara att börja sätta ihop allt direkt efter middagen(som tack och lov var rester från igår!). Höll väl på i 2½ timme kanske? Jag ska nog aldrig mer klaga på att ikea-möbler är krångliga att sätta ihop, för det är dom inte. Inte i jämförelse med den här tv-bänken.

Hur som haver står den nu äntligen på sin plats efter ca 9 veckors väntan och en hel massa svordommar. Galet mycket snyggare än den gröna, fula pinnstolen vi hade ståendes där innan. Alla sladdar och dylikt är dock inte bortstuvade på det vis som det ska än, men det kommer. Snart.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback