Ut på travet.

Nu är jag ganska redo för V75 tror jag. Knapparna på skinnjackan är fixad(om jag ska ha den), väskan är pimpad, är nyduschad, sminkad och nyäten. Sista maskinen tvätt är igång samt att den torra är vikt. Tror inte det är något med jag behöver fundera över innan vi far förutom att jag ska få med mig Sandras kamera.

Hade dock lite svårt med klädseln. Hade tänkt mig en, men det tyckte gubben att jag skulle ha ikväll. Så jag bytte bara till något enklare. Men det är fan jobbigt när man ska ha en klädsel på dagen och att man vill ha en annan på kvällen då vi ska iväg på 25års-partaj. Vi får se hur kvällen och dagen artar sig. jag hoppas bara på att blåsten inte är lika förbannat kall som den var imorse.

(Vi ska föresten inte cykla, utan har lyckats skaffa skjuts. Kunde ha blivit svettigt annars i den här blåsten, hehe.)


Å vad mysig bild på dig och din kille där uppe

i hörnet av din blogg :)

Hoppas du får en mysig lördagskväll



kram !

2010-04-24 // 18:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback