Inredning.

Har suttit och letat krokar i en halv evighet på nätet nu känns det som. För ungefär en vecka sedan så såg jag några där det var ett hjärta ovanför i trä, helfärgat. Men kan för allt i världen inte hitta åt dom nu och jag känner mig så kluven över hur jag ska göra då.

Planerna på inredningen i hallen har satt fart nu kan jag säga. Kommer dock inte kunna sätta upp något på väggarna förns jag har spegeln, men den ska jag ha i sinom tid. Var iväg på jysk och rusta för att kika lite igår då man inte har möjlighet att gå en sväng på ikea. Fann en tavellist på rusta, 80cm lång och svart. (Köpte två korgar till garderoben där halsdukar, scarfs, mössor och vantar ligger. Samt att jag råkade gå in och köpa ett par gladiatorsandaler på skohuset för halva priset). Sen for jag hem och beställde bokstäver att ställa på tavellisten. Det som nu fattas är krokar att hänga nycklar på och några fina ljushållare att ställa på tavellisten. Sen har jag en bra början.



Tavellisten är köpt.      Kanske några ljushållare i det här stuket? Indiska.


Nej nu ska jag springa ner och glutta in i
brevlådeinkastet och se om vi fått någon
post.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback