Sun.

Att jag aldrig lär mig att jag inte ska dricka kaffe sent nu för tiden, jag kan fan inte somna då. Låg och vände och vred på mig i tre timmar inatt, aspigg. Kände mig helt förstenad då gubben for iväg på jobbet. Men å andra sidan händer det inte så ofta.

Var så trevligt att sitta och snacka med Johanna om en massa igår och det är så
välbehövt, det finns så mycket skit som jag inte orkar med längre. Men att låta
det vara så och inte bry sig om de personer som får en att må dåligt gör att man
kan må ännu sämre i omgångar. Men det kommer väl ge sig någon gång?

Nu har jag iallafall fått i mig frukost och ska ut
och lägga mig på kullen, det var längesen. :)



Allt bra med dig idag? :)

2010-08-03 // 11:52:29

sv: jaha okej :P men när ni gjorde häst,ko och gris fick ni hålla på med dem eller bara läsa ? :P

2010-08-03 // 12:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback