En juldag och en annandag.

På juldagen hade vi inte planerat något alls egentligen mer än att bara ligga hemma. Så blev det inte. Jag rejde runt på elektronikbutikernas rea för att leta efter ett "kapselställ" för kaffemaskinen, köpa lite olika smaker och kolla om de möjligtvis hade någon rea på kameran på onoff medans hjärtat drog iväg och körde skoter.

Och så for vi iväg på middag hos hans föräldrar innan vi åkte vidare för att ha det lite trevligt med några av J´s vänner med lite godricka innan vi gick till nästa ställe där alla visade sig vara i olika form. Och på annandagen så var det utgång som alla planerat och vi hade förköp till. Jag som skulle upp på måndagmorgon för jobb agerade chaufför och försökte ha en trevlig kväll ändå(vilket gick bra tills en onykter rackare som skulle försöka viska inte kunde hålla saliven inne i munnen, som jag tyckte var oerhört äckligt). Var ordentligt övertrött när vi äntligen landade i sängen hemma.

Och tröttheten tog ut sin rätt när jag hade kommit hem efter jobb igår
så pass att jag totalslocknade två timmar som var helt underbara!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback