Fredagsmys.

Otroligt så trevligt vi hade igårkväll, där vid åtta samtalade vi med Robert, Lisa och Anthon och bestämde oss för en liten glögg/spelkväll hemma hos oss. Så fort som attan begav jag mig och hämtade ps2(för att spela buzz) medans karln min gick och köpte gotta. Sen spelade vi, drack glögg, vräkta onyttigt och skrattade. De där kvällarna i den stilen är guld värda!

Idag har varit en lugn dag tills jag var ute för att hitta pappas julklapp som jag till slut fann på sista stället(en som jag tror kommer passa honom). Hade nästan tänkt köpa en Dolce Gusto Piccolo till gubben min också men så blev inte fallet och det vet han nu om och vi ska försöka investera i en efter jul. Så nu får jag se om jag finner det andra jag har i huvudet då som kan vara en grej utöver det jag redan köpt.

Robban vet jag vad jag ska köpa för något till och mamma har jag en ide om,
så då är det bara Rille och den där extragrejen till J som är kvar, känns skönt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback