Inför morgondagen.

Gårdagen var inte alls kul. Ont som rackarns i magen(delvis glad för att det var onsdag och inte fredag så att det skulle hinna lägga sig till nyår) samtidigt som man grejar jobb och städning av hemmet. Tjejveckan är kul, not.

Idag blev det tidig uppstigning för jobb och direkt efter hemkomst dusch och så iväg igen på lite kalasande hos farmor som fyller hela 82år. Kom hem för lite mindre än en timme sedan(efter att ha handlat för morgondagen och kört ut det till rätt plats) med en hemlånad "crepp-tång" för att prova en nyårsfrisyr. Så här sitter jag nu med världens största hår och röda fingertoppar som fått stå ut med en hel del värme. Vågar jag ha det så här imorgon(uppsättning såklart!) eller fegar jag ur? Jag har faktiskt ingen som helst aning.

Det jag vet är att jag inte kommer ha tid för nå blogg imorgon, att vi ska ut med skotrar, grilla, tolka och ha en mysig förmiddag innan vi åker "hem" och fixar iordning oss själva och middagen inför en rolig kväll med god trerättersmiddag, partyhattar, skumpa och raketer!


Gott nytt år!!


Åh tusen tack för tipset, ska genast spana in det! Blixten på vår kamera gör nämligen att man blir alldeles "hård", nästan vit och med en stark skugga bakom, inte snyggt :)

2011-01-01 // 15:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback