Julklapperi.

Igår hade jag inte tid för det här alls. Efter jobbet åkte jag in till stan för att ännu en gång titta på de där jeansen jag hade kärat ner mig i i lördags. Kollade, köpte och de sydde upp dom 2cm eftersom att jag egentligen skulle ha haft längd 30 på alla mina jeans för att de ska vara perfekta. JC köpte jag dom på(har inte köpt jeans där sedan jag gick i mellanstadiet, och då var dom typ röda? För att det var inne då). Fann även 3 julklappar.

Hade fått J´s första del av julklapp till ica som det bara var att hämta ut när det middagshandlades, och jag måste säga att jag är nöjd och tror verkligen att han kommer gilla den(han har pratat om något liknande ibland, och jag vet att han vill ha det). Frågan är bara vad den andra halvan ska bestå av!? Hur som helst är det bara till att färdigställa den och sen har jag bara 4 julklappar kvar av alla 15 jag skulle köpa i år, måste medge själv att jag varit otroligt flitig på det där med julklappshandling i år.

Idag har jag bara degat sedan hemkomst från jobb, har dessvärre huvudvärk vilket gör att jag vill lägga mig för att sova istället för att ta alvedon. Än mindre vill jag hänga blöt tvätt. Men imorgon är det fredag och jag slutar tidigt, och sen är helgen här igen!

Juste, fick hem röda klänningen igår också. Lite speciell men jag gillar den,
kommer absolut att komma till användning på antingen julafton eller nyår.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback