Måste det alltid stå något här? Ibland är det svårt att finna en rubrik.

Ska stoppa i mig lite käk innan jag beger mig ut på en promenad i solens härliga strålar trots -11 grader. Hoppas bara att det lyckas hålla i sig i 30-40 minuter till bara och att det inte försvinner. Det här är en sådan dag då jag bara suktar efter en systemkamera så otroligt mycket, men det är bara att bita ihop och samla kosing(svårt i december dock med alla julklappar).

Lite senare idag ska jag fara och fixa håret(utväxten är bara för mycket
nu för att jag ska känna mig tillfreds) hos J´s mamma. Ska bli oerhört
skönt att fräscha till kalufsen inför jul och nyår.

Igår var inte jättekul, många var väldigt onyktra och där satt jag nykter. Det som var kul var att se var glappet mellan nykter, lagomt onykter och onykter, haha. Var hur som helst skönt att pallra sig hem vid elva, lägga sig i sängen och se sex and the city som visades på tv.

Föresten såg vi Harry Potter och dödsrelikerna del 1 igår eftermiddags, den var bra
och jag skulle bara vilja se del 2 nu. Var oerhört mysigt om än kallt(fick sitta med
vinterjackan på i biosalongen).


Vilken fin blogg du har :)

Jag gillar din header.

2010-12-12 // 23:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback