Påfyllnad.

Var inte särskilt peppande att kliva ur sängen 05.15 när jag tog runt en och en halv timme på mig att somna och sen inte ens sova särskilt bra. Hände en minst sagt märklig grej inatt och jag vet inte om det var en dröm eller verklighet men det skrämde livet ur mig och fick panik.

Var alltså tvungen att sova en timme efter jobbet innan jag for och gjorde ärenden, men det känns nästan lönlöst så mycket som den ligger på efterkälken.  11 timmar de två senaste dygnen och det längsta var 5 i rad, inte lätt när jag brukar sova minst 8 timmar per natt, i sträck. Ska försöka sova ordentligt inatt.

For och köpte skorna som jag lagt undan igår i hopp om att de i en halv storlek mindre skulle ha hamnat ute i butik igen, men icket. Men nu har jag iallafall likadana som jag fick från första början och det är jag så nöjd och glad över! Sen fick jag göra det tråkigaste inköpet man kan göra, sockar. 16 vanliga tunna och 4 låga tunna så nu har jag en helt ny socklåda(blev så less att jag knappt hade några höga när jag skulle plocka fram igår) så att jag har kastat en hel drös hemska sockar. Inhandlade även en mörkmörkblå sveamössa och en väska(som kostade 99:- på rean).

Var smart nog att bege mig till bolaget sedan för att ladda upp inför nyårsafton då vi ska fira in det nya året med en härlig dag och kväll. Då slipper vi de som är ute i sista sekund och står i stora köer sen och det man vill ha är slut.

Näe, en chocochino och slöa innan jag måste pallra mig över på ica.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback