Pain.

Fick nog någon typ av hjärnskakning efter gårdagen, sitter fortfarande med skallebang. Fick ge vika efter halva dagen på jobb då jag inte kände mig bra och vårdcentralen gav det som råd. Så jag har legat i soffläge sedan klockan ett idag och sovit av och till. Har vågat slappna av eftersom att karln min har haft koll på mig och petat på mig lite nu och då. Det är annars inte så lätt när man är nojig och hypokondrisk. Nu känns det som att det lättat lite, och om det beror på vila eller på alvedonen är svårt att avgöra just nu men jag räknar med att kunna jobba imorgon.

.

J, du är alldeles fantastiskt underbar!
Så mycket kärlek. ♥



» Lizze

Läste att du tyckte jag var lik blondinbella på bilden.. DET STÄMMER FAKTIST! hahaha

2010-12-02 // 21:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback