Bara lite piss i sjön.

Fan vad avis jag blir när jag läser runt på bloggar och de har skrivit att de hade fredagsmys och diverse igårkväll. Jag hade också velat ha det istället för att ha toalettstolen som min närmste med en mage i total uppror och en huvudvärk som gjorde allting ännu värre.

För att inte tala om att jag är så helvetes hungrig just nu och all gotta är så förbenat lockande. Jag skulle bara vilja ösa i mig i mängder för att stilla mitt begär och min hunger. Jag har fått nöja mig med ett halvt glas blåbärssoppa och att klunka i mig ett glas vatten i ett enda svep. Den enda känslan jag har nere i magen är hunger.

Allt detta gör mig så rastlös att jag faktiskt suttit och pillrat fast alla örhängen i "äpplet" som jag tydligen fick hem igår men inte hade ork att upptäcka förns idag. Lagt ner lotions, parfymer, snoddar, hårnålar, smyckesaskar, nagellack i en stor skokartong. Rensat bland alla pennor, lagt dem i en annan kartong tillsammans med pass, kortlek, bandage, vaseline, vindruteskrapa och en börs. Man kanske kan kalla det att börja packa ner. Men det är bara små ting ännu, en fis i rymden. Har mycket kvar innan jag känner att det är packning som jag faktiskt håller på med.


äpplet.

Jag skulle vilja ha en skål med karra, en med ostbågar och iskall cola till mitt förfogande just nu och bara lägga mig ner och se båda twilightfilmerna. Eller varför inte läsa tredje boken. Måste bli bättre tills ikväll(gubben lär ju vilja gardera sig ända tills imorgon och jag måste nog acceptera det hur mycket jag än vill vara hos honom istället för här).




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback