Blandad kompott.

Idag rådde det bajskalas och jag trodde seriöst att jag skulle kräkas mitt i alltihop. Den där lukten var inte riktigt mänsklig. Och att det sen hamnar ÖVERALLT gjorde att vi inte kunde göra annat än att gapskratta åt det. Bara det att lukten gav oss huvudvärk är en annorlunda sak. Men nu är det inte långt kvar till helg och jag har bara två kortdagar kvar. Börjar dock sju båda dagarna.

Systeryster, systerson och minsta systerdottern kom ner idag. Han få krama på pojkvaskern den lilla tid jag var hem och snegla på och stryka lilla Nova på kinden. Eftersom klockan var vad den var ville jag inte bara slita upp henne ur den djupa sömnen. Jag hinner snusa på henne sen då de ska stanna här hela helgen. På fredag ska jag dessutom hämta systerdotra från skolan eftersom det inte blev av förra fredagen.

Lägenhetsfixet går segare än vi vill, men vi kan inte göra mycket
åt saken. Lister i vardagsrummet kom åtminstone upp ikväll.

Sitter och ser Anja åka precis, rädd för att hon ska köra ur som vanligt. Ska in i duschen strax och sen är det dags för mig att sussa. Ska orka upp senast 6 imorgonbitto. HELVITTES vad hon flög där!! SHIT! Ingen liten vurpa inte, Usch...


Superjobbigt att läsa din blogg... Men jag gör det endå ;)

2010-02-18 // 08:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback