Ingen inspiration till rubrik.

Det känns tråkigt att jag inte riktigt har några nya bilder att bjuda på. Jag har varken haft inspiration eller ork att fota eller något liknande. Hade visserligen med mig kameran idag, men tänker inte lägga ut kidsen hur som helst här. Hur söta mina syskonbarn än är.

Har hunnit så mycket idag utan att falla ihop av trötthet. Grymt bra arbetsdag, mer behöver inte sägas där. Sen for jag ut till syrran och umgicks med mina systrar + fem syskonbarn. Passade på att skämma bort "stor"grabbarna också med att gå på ica tillsammans och köpa piggelin och godis åt dom. Harjeligen så jag fick skratta åt dom på väg hem. Väl hemma här stod jag och stekte pannkakor(2 satser) till middag innan vi begav oss till lägenheten.

Blir så förbannad att badrumsgolvet inte blir rent från borrdammet trots att jag skrubbat till förbannelse. Alla lister är iallafall på plats och kakel i kök har börjat komma upp. Vi siktar på att det ska vara beboeligt nästa helg. Och ifall att vi kan få ha lite flyt så kommer det säkerligen att gå vägen också.

Nu ska det bara bli skönt att snart få lägga sig och sussa.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback