Jag ids inte.

Jag vet att jag lovade bilder igår, men jag hann verkligen inte och på kvällen fastnade vi i en bra söndagsfilm, kingdom. Efteråt var det bara att sussa som gällde. Och jag orkar inte idag heller. Klockan är redan så mycket. Men imorgon slutar jag ganska tidigt så då ska jag försöka.

Annars har jag både jobbat och tränat idag. Jobbet var kul, vilket det alltid är på "gammstället" numera och träningen gick bra om än jag kände mig seg. Har tänkt dra igång med hårdkörning nu igen när förkylningen är helt väck. Men jag känner mig lite mör sådär, precis som det ska vara.

Fick föresten min almanacka idag också(var förbi hemma och fann paketet på köksbordet) vilket var på tiden, var ändå två veckor sedan jag beställde den. Men alla foton är med. Dock en grej som blev lite knas men inget betydande egentligen. Nu inväntar jag bara ett sista paket, det som beställdes igår.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback