Kräkes.

Snacka om att jag är irriterad nu, över hur den här helgen startade. Jag var på jobbet klockan sju efter en kall och hektisk bilkörning pga att bilen krångla och har mått bra hela dagen medveten om att minst tre pers hemma fick magsjuka inatt/imorse.

Jag slutade ett idag. På väg hem i bilen känner jag hur jag får en annorlunda smärta i magen och försöker hinna med att svälja hela vitpepparkorn innan det är för sent. Jag har legat ner sedan dess förutom då jag har varit in på toan ett ex antal varv. Till slut skjutsade gubben hem mig till de andra sjuklingarna(nyss) för att inte även dom ska bli smittade.

Så här ligger jag nu i min säng med huvudvärk, kalla händer och magsjuka. Tänker inte stoppa i mig något på resten av den här dagen och hoppas på att det värsta är över nu. Kommer att ha nada att göra förutom att försöka sova vilket alltid är en gåta för mig här, själv i en tom säng är inte ultimat. Kan inte ens känna hans doft någonstans. Men vilken rolig start på helgen. Ärligt talat känns den helt förstörd. Och jag ska lyckas ladda om för en hård vecka nästa vecka. SUCK!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback