Läget.

Everlast - White trash beautiful spelas ur högtalarna, jag är nyvaken med ett strålande väder utanför mitt fönster. Kanske att jag till och med kan räkna mig som frisk idag och att jag därmed kan få inta någon riktig föda? Eftersom att jag är på bra humör trots att jag är hungrig och ser förjävlig ut så måste jag väl ändå vara rätt frisk tycker då jag. Bara det där att jag kunde somna om en timme efter att jag vaknade första gången imorse var glädjande.

Det är alla hjärtans dag och jag ska till min gubbe sen, som ligger i feber och är dyngförkyld. Men det kan inte hjälpas. Jag kan pyssla om och ta hand om honom och pussa på hans varma panna. Det är synd att vi inte kan göra någon härlig utflykt i detta väder, det hade varit enormt mysigt. Men när man är sjuk/har varit rejält sjuk så är kanske inte det så optimalt. Vi får mysa och ha det bra så gott vi kan och ta igen det på riktigt nästa helg med att kanske gå ut och äta eller så. :)








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback