Life right now.

Jag är så less på min huvudvärk som nu hängt sig fast i mitt huvud i två dygn. Trots att jag tog en huvudvärkstablett imorse för att slippa den. Vad är felet? Blir så oerhört less för att all ork tryter illa kvickt. Samt att det såklart är extra kul när kidsen på jobbet sätter igång med höga, gälla skrik som bara skär genom hela huvudet. Den måste vara borta imorgon, annars pallar inte jag.

I helgen är tanken att vi ska flytta till lägenheten helt och hållet. Och jag längtar grymt mycket! Sen ska vi även ner till Ikea också för att inhandla lite grejer för att sedan sitta och skruva på söndag. Jag ser fram emot helg, bara huvudvärken ger med sig någon gång så att jag åtminstone slipper den då.

Ska lägga mig och halvdö i soffan nu, med stor risk för att jag somnar så ska jag försöka tvinga mig själv att stoppa i tandpetare om ögonlocken tenderar att falla ner lite för ofta för att jag ska klara av att hålla mig vaken till åtminstone nio ikväll.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback