OH BOY!

Här sitter jag nu. Hemma i mitt flickrum. Hemma med ett internet som fungerar bra och inser hur skönt det verkligen är. Är på strålande humör. Började dagen med två timmars läsning och nu är snart boken utläst. Det strålande humöret blir ännu bättre utav att det är strålande solsken ute idag och med behagliga minusgrader. "Går" runt(liknar mer ett skuttande) och kommer på mig själv med att sjunga "Oh boy, vilket vackert väädeer. Solen skiner idaaao.." och önskar att varenda dag vore såhär. Det är väl ganska självklart vad jag satte igång för musik på spotify? Jo, Peps Blodsband - Oh boy.

Vet att jag borde tvätta, men funtar seriöst på att totalt skippa det idag och ta det en annan dag. Bara för att vara lite lat och bara njuta av den här dagen. Typ klä på mig massor av kläder och gå ut och lägga mig i snön och njuta av solen, läsa ut boken och lite sådant. Jag får helt enkelt se hur den här dagen blir. Men vilket som blir den nog bra. Hade bara önskat att det vore lördag så att man hade kunnat fara till skidbacken och mått gott där.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback