Onsdagsmorgon.

God(?)morgon.
Vaknade idag upp i ett asvarmt rum, fast med tusen nålar i halsen utav telefonen som ringde. Jobb 8-16 idag. Jag hoppas på att det kommer gå fint trots min hals och att jag kanske inte behöver läsa så mycket. Men det vet man ju redan nu nästan hur det kommer sluta.

Sitter med min första frukost och laddar upp med mitt c-vitaminbrusglas och en klementin.
Ordentligare blir det kanske väl på jobbet. Brukar ju vara så där, men jag får se helt enkelt.
Nu ska jag se till att fixa den här dagen också, halsont eller inte, jag har inget val.


Update 18.46: Jag tog den här bilden imorse, enkomt för att lägga ut den till inlägget.
Skillat att man då glömmer det totalt. Nu finns den här iallafall. Skitkass kvalla.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback