Opening.

Nu har jag gjort det jag inte hade tänkt göra ändå. Tvätten alltså. Det bara flöt på och jag tänkte knappt på det ens. Speciellt när jag inte hade någon brådska någonstans eftersom jag skulle äta här och allt. Och jag är faktiskt fortfarande kvar än så länge. Vek tillochmed de tre maskinerna jag körde sist.

Men på en pyttestund ska jag bege mig in till stan för att fika med
Petra och Challe för att ses och surra en stund. Vi har pratat om att
ta tag i den här fikan ett tag nu.

Det här blir det sista för idag. Tänker lämna datorn här och hämta den imorgon efter jobbet. Ska liks ändå lägga mig till sängs direkt jag far till gubben sen, väckarn ringer första gången kvart i fem imorgonbitti så jag ska försöka vara utvilad. Ja, det är öppning som gäller. Precis som i fredags.

Såå, trevlig kväll gott folk.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback