Pissless.

Jag ställde klockan på tjugo i åtta redan igårkväll, bad gubben att vara tyst och inte snooza så många gånger så att jag fick njuta av det. Vad sker? Jo, jag vaknar klockan fyra, FYRA!, av att näsan är totalt igentäpt. Satte mig tillslut upp i mörkret och fumlade efter nässprayen samtidigt som jag väckte J(omedvetet,försökte vara tyst). Kunde inte somna förns vid kvart i fem. Och imorse vaknade jag sedan dessutom upp med halsont.

Blir så jävla arg och besviken! Jag var ju nyss förkyld och hade precis hunnit bli kvitt det och fått ladda upp inför en hård träningsvecka, min sovmorgonsdag blev rubbad och nu sitter jag här och är helt matt i kroppen. Varför? Helt seriöst skyller jag på elementen. Jag är kallblodig och kan inte sova i ett rum som är under 20 grader varmt utan att bli sjuk. Trots att gubben försökte fixa elementen igår iom att avlufta det ca 3 ggr så hann inte värmen komma, den har börjat dyka upp nu.

Jag är så less, för jag vill träna,träna,träna! Jag vill kunna känna mig pigg och arbetsduglig utan att vara helt förstörd när jag kommer hem. Å andra sidan har jag jobbat idag, och det gick faktiskt skitbra. Men det är ju nu bakslaget kommer och gör mig segare än den segaste kolan. Hoppas verkligen att det bara är något tillfälligt som stannar i endast någon dag eller två.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback