Almanacka 2010.

Så många gånger som jag planerat att göra en beställning på en almanacka via vulkan nu så har jag äntligen slagit till och fixat det, så är det en på väg hem till mig. Kul att kunna ha ett personligt foto på framsidan istället för någon enfärgad bara.

Förra året beställde jag ju en rosa med namnet på framsidan via en annan hemsida(personligalmanacka.se?) och nu kommer jag då alltså att få hem en ännu mer personlig en. Och så ska jag försöka bli bättre än förra året på att fylla i jobbtider, träningsgrejer och andra viktiga ting.

Nu ska jag duscha innan jag far på onoff en snabbis. Sen ska jag tillbaka hit för att börja bestämma vilka av alla bilder jag ska framkalla så att jag kan göra lite fina album av dom(kom på att jag har en hel drös hemma också som skulle behöva komma in någonstans), lite pyssel sådär.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback