Bara tjugofem.

Jag sov nästan 12 timmar inatt. Mest sjukt att jag halvfrusit hela tiden också, så när gubben for tog jag hans täcke också så att jag sov med dubbla. Helt gudomligt vad härligt det var. Har sovit som en stock och klivit upp pigg klockan nio.

Gick ner och insåg att det är minus 25 grader idag, så det är lika bra att låta bilen få stå idag när den protesterade redan igår vid minus 15-20 grader. Så sista maskinen med tvätt som behöver köras hemma får vänta ytterligare. Så vad ska jag hitta på? Tänker faktiskt ta mig en dusch snart, en varm sådan. Med hårinpackning, raka benen och allt sånt där. När jag ändå har lång tid på mig. Har äntligen tagit tag i att blöta upp löshåret för att få ur vågorna i det också, så kanske att jag smäller i det i håret sen också.

Borde ta och ringa några samtal också, det ena till kommunen, ett annat till min mor(vill veta om jag fått hem de två paket jag väntar hem, min almanacka bland annat) och ett tredje till min systeryster för att höra hur det är med henne och pluttan. Borde kanske lyckas med att fördriva den här dagen trots allt utan allt för mycket trisstress.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback