Det är dagar som den här tiden inte räcker till.

Vilken bra dag jag har haft!

Jag jobbade som sagt på "gammstället" och hela dagen har varit underbar. Lite småjobbigt att pluttarna inte är pluttar längre och att det märks så tydligt hur jäkla fort dom egentligen växer. Men jag har nog aldrig skrattat så mycket åt en tvååring någonsin som jag har gjort idag, på grund av pratet. Klockren unge! ("Jag har ingen kissblöja" näe, xxxxx bytte ju den.. "jaaa, jag hoppas då det!") Och det är bara en del, helt sjuktig på att verkligen formulera fram det som menas. Extra kul när man faktiskt är på bra humör över lag också.

Följde med mamma på någon outletgrej också direkt efteråt då de hade sista dagen idag(vero moda och jack and jones grejer) för en billig(!) peng. Eftersom mamma kände dessa så fick vi det ännu billigare, 25:- plagget. Och eftersom jag körde dit så bjöd mamma på ett par byxor och ett linne jag tänkte köpa. Störtsköna byxor och ett härligt linne att ha i sommar. Insåg då vi var på väg därifrån att jag hade ganska bråttom också.

Tack Amanda för ikväll. Hur trevligt som helst och jättekul att se dig efter alla
dessa år. 3 timmar rinner iväg jäkligt fort ibland. Vet dock inte hur jag riktigt
ska kunna somna nu med kaffe i kroppen, men ska inte förvärra det med en
liten sockerkick heller.

"Ska bara" innan jag lägger mig. (duscha till exempel..)
Sen blir det tidigt imorgon, jobb på okänt ställe.
Ser fram emot imorgonkväll också med mat, hockey
och ha det allmänt trevligt med personer vi gillar då
vi ville göra något inför vår 1½ års dag. Godnatt.



Tack det samma! Mycket trevligt. :)

Hoppas du fick nog mycket sömn för att klara av arbetsdagen. Nu är det dags för mig att ta tag i kemin. Trevlig helg!



Kram

2010-01-22 // 08:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback