Illa Nelly.com, illa!

Jag blir så arg. Varför ska alltid jag råka ut för sånt här?

I slutet av November så beställde jag hem 4 par skor från Nelly varav 3 var på rean. Det par som inte var på rea kom det dessutom 2 vänsterskor av och inte en höger och en vänster som det brukar vara. Reaskorna var en storlek förstora allihop. Jag hade längtat sönder mig tills jag fick hem dom. Jag blev alltså tvungen att returnera alla 4 och kryssa i de två jag ville ha tillbaka. Det ena paret i annan färg och storlek och så det paret som de hade skickat två vänsterskor av.

Jag tog till och med mejlkontakt med Nelly för att höra mig för om detta och lite sådär och dom sa att "Det ordnar vi och skickar skorna till dig igen och vi står för frakten". Jag har väntat och väntat utan att höra något ifrån dom, och självklart trodde jag ju att jag skulle ha dom innan nyår då det ena paret faktiskt var tänkt att få bli använda.

Så skickar jag ett mejl och frågar vars skorna är, varför jag inte har fått dom som utlovat och allt det där. Vad får jag för svar? Ett kortfattat "Dom är inte på väg då vi inte har dom i lager". Alltså VA? Skorna fanns ju för sjutton då jag skickade tillbaka mina, FÖR EN MÅNAD SEDAN! Men sen att dom inte ens hör av sig på varken det ena eller det andra sättet för att underrätta mig angående det här är riktigt dålig stil. Det stör mig såklart ytterligare då det var dom som gjorde fel på ena paret och lovade att ordna till det.

Vad hände? Har dom inget ansvar gentemot kunderna? Vill dom ens behålla kunderna?
Jag är så fruktansvärt besviken på Nelly.com att det inte är sant. Det är väl som alltid,
då folk verkligen vill ha något ska det inte fungera.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback