Just love that movie.

Har precis sett klart ´PS. I love you´ och den är lika bra varenda gång och varje gång så ligger jag och bölar. Jag tycker att den är så oerhört fin på samma gång som den är sorglig. Just love it!

Got no plans for today at all. Funtade på att gå ut och fota men då batteriet är uselt så lär väl kameran dö efter ett kort, och eftersom det inte är min kamera så vet jag inte vars laddare med mera är till den. Kanske ligga och se mer film eller fara och träna idag också, fast att jag planerat att träna imorgon.

Gubben och hans pappa är lediga från jobb idag och är i lägenheten och grejar, men jag ska inte fara dit och störa även om jag skulle kunna måla det fula gröna skåpet som ska in i ena garderoben sen igen. Jag har ju helgen på mig. Vore kul om det var någon som var ledig så att man kanske kunde hälsa på eller så och så hoppas jag på att få hämta ut min nya väska idag också.

Vi får helt enkelt se hur den här dagen utspeglar sig.
:)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback