Ny tisha.

Nu när jag har ringt 2 av samtalen, varav jag har gruvat mig för det ena nog tillräckligt länge, så känns det skönt. Gubben har fått pressa mig till det i en veckas tid. Och det var inte alls så farligt som jag hade räknat med att det kunde vara. Men eftersom det delvis handlar om hur jobbsituationen ser ut för mig så var jag tvungen att kolla upp hur det ser ut, hur mycket jag har kvar med mera

Har hunnit duscha och fixat iordning mig, till och med fixat håret lite jämfört med hur det ser ut på vardagarna när jag jobbar(orkar bara inte bry mig då, eller det är snarare svårt att bry sig då eftersom jag måste duscha på kvällen och ser ut som en rishög på morgonen. jag är egentligen en morgonduschare) och sitter i min så grymt härliga oversizet-shirt som jag köpte i förrgår på veromoda. På rean. Jag älskar den! Sen har den härliga detaljer på axlarna i min smak(nitar) samt att den är så pass tunn och halvgenomskinlig(har ett rosa linne under).


En annorlunda outfitbild, men spegeln är knas så jag provade något nytt. Armbandet har jag gjort själv av ett gammalt bälte och lite nitar. Haha, och håret ser inte särskilt fixat ut på bilderna heller, förstå hur det då är när man jobbar. ;p

Tischan: Only (vero moda)
Ribbstickade strumpb. och linne: GT.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback