O´boy.

Det är en bra bakisdag idag. Mår faktiskt skitbra om jag ska jämföra med sist.
Att jag är glad över det är bara förnamnet. Riktigt bra kväll det blev igår, hur trevligt
som helst. Det är dessa gånger som är värda. Mjölken var slut(alltså blir det ingen
o´boy) och inte hade jag förberett med en cola heller så vi bestänmde oss för
att fara och handla.


Så vi tog med oss hela inköpslistan och gick runt med kundvagnen och plockade för oss av allt möjligt. Faktiskt skitmysigt såhär en förslappad söndagsförmiddag. Vi kom till och med ihåg allt som inte stod på listan också. Så jag ska alldeles strax kila ner och hämta upp en apelsin och hoppas den är lika god som de jag åt på jobbet i torsdags(tryckte i mig två stycken för att de var så galet goda!).

Har äntligen tagit tummen ur röven också och beställt hem Grey´s Anatomy säsong 5 i samma veva som jag beställde lite böcker, eller snarare 6 stycken(Pepparkakshuset, Babbeldrottningen, Syskonkärlek och twiligtböckerna). Så nu vet jag vad jag kan göra då det kommer ett sånt där tillfälle där man inte vet vad man ska göra. Ni hajar.

Nu, apelsinen.
Sen ska jag bju på bilder från gårdagen.


Jag antar att det löste sig med skjutsen då :)

2010-01-31 // 21:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback