Onsdagsfunderingar.

I´ve got nothing to do right now. Nu önskar jag att jag hade haft mitt eget place för då hade man kunnat städa, rita, pumpa skön musik eller vad som helst egentligen. Men när jag är här så fungerar inte det. Gubben med far for till lägenheten för att fortsätta med uppsättning av kök och jag känner mig mest bara ivägen om jag far dit så jag stannade kvar.

Så jag klurar på vad jag ska hitta på och jag funderar på att fara och träna idag igen. Då kan jag ju fara förbi dom efteråt och se hur det går. Men sen då? Kanske ska jag fara hem en sväng före och kolla om jag hittar någon oläst intressant bok, spela lite wii och sen fara?

Senare ska jag nog försöka se Mammut som jag inte har sett ännu.
Alltså vad gör folk idag?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback