Pain.

Jag är hemkommen igen. Väskan hämtades ut, och blev kvar och tittade ett tag i lägenheten. De skulle försöka hinna de två sista överskåpen nu också vilket jag tror att dom hinner. Elen höll på att fixas med och badrumsgolvet skrapades så det var en hel del folk där samtidigt och tillslut orkade jag inte med värmen som infann sig med tanke på att jag stod med min varmaste jacka på pga att jag inte ville lägga ner den i allt damm och allt vad det nu är.

Här sitter jag nu och har sån fruktansvärd värk(inte träningsvärk) i magen att jag inte riktigt vet vars jag ska he mig. Väl passande en fredag. Så jag vet inte hur det blir ikväll eller vars det bär av eller om det ens bär av någonstans. Helst av allt så vill man kanske göra något lugnt samtidigt som man inte vill det heller.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback