Rajtantajtan.

Tanken var att jag skulle träna idag och vara hemma litegrann. Det blev så att vi for runt och kollade kökskakel(igen), och tog en sväng förbi bolaget. Jag var in en snabbis på h&m också, och där höll en klänning på att slinka ner utan på att ens bli provad, men jag skippade det.

Hade inte ens tänkt dricka något i helgen för att det har varit så mycket sådant på senaste tiden. Meeen, vi ändrade oss och vi ska iväg på födelsedagsfest ikväll. Men först ska vi iväg och äta middag med min familj.

Som vanligt velar jag i vad jag ska ha på mig. Lila tublinne och paljettkjolen, jeans och något till, blå volangtoppen och lackleggings? Tar jag jeansen så borde jag kunna ha mina nya skor också. Det är ett helvete det här ibland, att ha sådan beslutsångest över lite kläder är rätt drygt. Men jag får väl helt enkelt börja med att hoppa in i duschen på en stund och börja där.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback