Så blev det.

Efter att ha grejat med allt jag kunde komma på här, rensa och sortera bland kläderna i mitt lilla påsliv, (ja jag har nämnligen ingen annanstans att ha mina kläder än i påsar när jag är här och det är inte alltid det roligaste, förstååå vad jag längtar efter vanliga garderober!) rensat mitt block, ritat lite slarvigt, sminkat mig och sen fanns det inget mer att göra.

Jag kände att jag inte ides fara och träna idag heller utan låter benen och kroppen vila tills imorgon då jag tänker träna istället. Vad gjorde jag när jag hade gjort bort allt annat då? Jo, jag satte mig i den iskalla bilen och frös sönder hela vägen till lägenheten. Jag for dit och tittade på lite köksuppsättning. Kan tala om att mer än halva är så gott som klart. Så att senast i helgen så bör allt vara uppsatt om det går vägen. Ifall att han som ska fixa klart badrummet kom och gjorde det snart också(vilket säkert kommer gå undan när han väl är där) så skulle det inte vara så mycket kvar sen. Då är det bara tapeter och lite golv kvar och sen är stället beboeligt.

Min mage håller på att kurra sönder precis som igår, då jag till slut fick mig lite mat som vi for och köpte(host, rullkebab med extra sås, host). Men som tur är så fungerar tydligen internet bra idag och är på min sida så att jag till och med kan ligga i sängen istället för att måsta sitta i hallen vid tvn här utanför. Skönt.

Egentligen skulle det ligga två bilder här..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback