Shopping.

Eftersom jag inte fick in jobb idag trots att jag ringde vikbanken och hela köret så vaknade jag tio i sju imorse. Så jag har hunnit en hel del. Men jag ska erkänna att jag låg i sängen och såg en film efter frukost och tidningsläsning. Vardagslyx ibland sådär.

Har varit hem för det där med tvätten är ingen rolig historia när det blir så pass mycket. Nu har jag iofs hunnit köra två maskiner samtidigt som jag tagit tag i annat. Till exempel så lunchade jag och gubben på great eastern med tanke på vilken dag det är, och herre min je se gott de va. Och mysigt.

Gick en snabb sväng på stan också där jag inhandlade ett nattlinne(på h&m) som jag ska fixa till lite. Därefter så gick jag in och kollade på skor där jag hade fått mitt presentkort och jag fann mina drömstövlar. De var så jäkla snygga! Satt snyggt runt benet och hade grym klack samtidigt som de var sköna. Men jag blev för snål och kände inte för att punga ut 600kr(även om dom var sååå värd det) trots att originalpriset låg på 1600. Egentligen värsta kapet. Valde därför mellan ett par andra, billigare stövlar och några ankelhöga. Det slutade med att jag valde de ankelhöga i en grå färg. Dom va så sköna och blir nog snygga till jeans. Sen gick jag in på Mia´s lustgård som jag hade tänkt hur länge som helst, men har det inte varit stängt så har det varit något annat. Där köptes ett 2-fat och en "vas"(eller vad man ska kalla det) som man kan ha diskborsten i från cultserien som hör ihop med diskmedelspumpen jag fick i julklapp. Finns för övrigt sjukt många cultgrejer man vill ha. Stilrena och fina.


Det är denna serie. Fast jag har ett fat där det ryms två grejer och den som inte är där är tvålpumpen. Så nu ser ni på ett ungefär. Och de som "kan Cult" förstår nog precis.

Jomen där tog det inte slut. Jag for upp på Boom för att se om de hade de underbara filtarna kvar(har faktiskt en i ljusbrun/vit) i lila samtidigt som jag höll på att kissa ner mig efter att ha hållt mig i över två timmar så att jag fick leta upp en toalett i ren panik. Hahah. Filten fanns hur som helst inte och jag begav mig vidare till jysk, som var det enda jag faktiskt hade tänkt göra idag. Där köptes 24 stycken trägalgar, en liten pedalsophink till badrum(ja, man ska ha något att kasta skräp i på toaletten, blir GALEN på dom som inte har det) och 6 stycken bordstabletter. Tänka sig att jag var tvungen in på bolaget sen också för att köpa något stärkande efter denna runda. Eller vänta nu, det var inte till mig, det är ju en present som vi ska överlämna antingen ikväll eller imorgon till dess rätta ägare.

Oj, nu blev det ett hejdundrande inlägg det här. Det var inte riktigt meningen,
men jag hade tid och då kan det gå såhär. Hehe. :)



» Anna

Hej! :) Okej va duktiga ni är då!

Ja jag tror jag håller mej till ljust ett tag till :)

2010-01-26 // 12:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback