Slipped.

Faan vad jag hatar det här internetet! Självklart lär jag mig inte att det kruppar alltjämt heller. Och jag som är stressad nu dessutom. Alltid lika kul.

I fredagskväll hade jag så ont att det var jag och varmvattenflaskan hela kvällen, inte särskilt kul när man knappt ens kan sitta upp utan att få så ont att man mår illa av det. Det smärtar att vara tjej ibland, sådär en gång i månaden. Vi låg iallafall och såg Public Enemy och det var väl ingen direkt höjdarfilm trots de 4½ stjärnorna den hade fått.

Igår mådde jag ganska bra. Vi mätte väggar och for på färg och tapet där vi kollade, bestämde och beställde innan vi 2½ timme senare kunde gå ut därifrån. Jag for och tränade efteråt eftersom jag hade planerat det tidigare och det gick faktiskt skitbra.

Vi var 6 pers som skulle gå och se Avatar 3d (mer om det snart) igårkväll så innan gick vi alla ut och käkade på balders innan vi gick vidare till pipes och tog en öl medans vi väntade ut tiden. Väl på SF var det bara att gå in, sätta sig och ta på brillorna. Jag duckade av en flygande köttbulle i ena reklamen, haha.

Jag hade splittade känslor över hur jag tyckte att filmen var. Men jag inser nog att jag tyckte att den var bra, men lite utdragen. Det är grymma varelser, och en bra story som på sitt sätt är ganska sann i sig. Skulle människorna upptäcka något sådant på riktigt så skulle de fan vara sådär äckligt råa och onda. Det var nog det som fängslade mig litegrann.

Jaja, nu hinner jag inte mer. Nu ska vi till lägenheten och fixa vidare och
jag har bara 2 minuter på mig att byta om lite. Tjing!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback