träna.

Vilken dag. Turligt nog startade den med en halvtimmes sovmorgon vilket gjorde gott.
Men sen att vara 3 personal när man jobbar, på ynka 7 barn kändes wierd. Snacka om
att känna sig överflödig.

For och tränade direkt efteråt efter en veckas uppehåll pga förkylning. Det vill jag lova kändes tungt, speciellt när man inte druckit speciellt mycket under dagen heller. Trots tunga och sega ben så tog jag mig igenom de vanliga 10.7 kilometrarna på vanlig tid och därefter kördes lite biceps och triceps. Det känns gött nu i efterhand och förhoppningsvis är det bara att starta om nu igen och köra på. Fick med mig en snygg träna-mössa också. En vit med rött tryck(träna.), de svarta och gråa var slut.

Skyndade hem och startade med maten. Självklart skulle såsen koka över just precis då jag skulle tvätta händerna. Är det inte typiskt att så fort man släpper blicken så ska det hända något sådant? Maten blev hur som haver god och här sitter jag alldeles sprickfärdig och ska läsa ikapp en massa bloggar, var ju så klantig och glömde datorn igår. Sen kanske jag unnar mig en film eller så. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback