Bara Onsdag.

En ny dag som visade sig bli fin trots att den var grå för bara en timme sen, och jag har inte stillat mitt behov av att ligga vid vatten så att jag faktiskt kan bada också. Men tro inte på fan att grabbarna ska iväg och fiska som vanligt? När gubben faktiskt har semester vill jag ju spendera någon fin dag utomhus med honom.

Vad jag ska göra istället? Typ fara hem till mamma och pappa och lägga mig på solsängen där och jag vet inte vad riktigt. Kanske kommer på att man kan klippa gräset eller något annat förutom att läsa i ännu en bok. Så länge vi båda andas(sista i twilightserien) var sinnessjukt bra, just love love love it.

Och så blir det ju fotboll ikväll också, sista semin, tyskland - spanien. Helt ärligt så håller jag på tyskland, så mycket roligare fotboll än spanjorerna. Sen kan jag inte låta bli att tycka att det skulle bli en grymt rolig final om Holland ställdes mot Tyskland. Det är de två lagen som jag faktiskt tycker förtjänar att spela finalen mot varandra. SÅ, Heja Tyskland!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback