Eclipse.

Det var inte riktigt lika varmt idag som det varit tidigare i veckan. Men vi solade och badade ändå och hade det hiskeligt trevligt. Sen var det bara att börja med middagen direkt vi kom hem eftersom det skulle bli lite utav ett projekt då vi aldrig tidigare tillagat biffar någon av oss. Men det blev bra, kunde iofs ha kryddat liiiite mer.

Har ganska nyligen kommit hem från staden, vi cyklade dit och såg Eclipse. Var riktigt bra och jag vill se sista och avslutande filmen NU. Personligen tycker jag att fjärde boken i princip var den bästa och tror därmed att den filmen kommer vara det också. Dessvärre var det jobbigare för J att sitta och se den som inte är lika såld på historien, han hatar dubbelspelet. Vilket jag också gör, men så har jag ju alltid hejat på Edward och stört mig på Jacob också.



Imorgon då? Inte en susning om vad som händer på dagen riktigt med det
blir då surströmmingsmiddag med några andra. Ser fram emot en klämma
utan strömming på, haha.


Omg, Jake har ju sån faboulus kropp att man inte kan annat än gilla honom! ;D

2010-07-09 // 07:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback