Högra halvan är relativt död.

My godness, är helt slut i kroppen. Har precis duschat och landat i soffan, skönt som attans är det. Kan ju nämna att jag var lite stel i ryggen sedan tennisen mot syrran och hennes gubbe i lördags vilket speddes på igår när jag bar golfbagen en del medans vi gick nio hål(jag spelade såklart inte nu heller) och höll på att förfrysa mina fötter efter det våta gräset(vi fick fly en sprinklers och spela genom en annan).

Vad som skett idag? Vi började med att lägga oss ute i kassjö och härdade ut i en timme i blåsten innan vi gav upp och begav oss till brorsan eftersom V fyllde tre idag. Direkt efter det så begav vi oss och spelade tennis jag och gubben innan vi landade hos hans föräldrar för lite middag och titt på alpenbilder och sådär fram till halvtio. Vi hann bara landa hemma i soffan så ringer R, han och hans tjej ville möta oss i en dubbel. Så vi bytte träningskläder och begav oss för ännu en omgång. (Vilket jag och J förövrigt krossade i ;p ). Så nu ömmar ryggen än mer och så har jag fått en liten blåsa på insidan tummen, ska bli himelskt skönt att få krypa ner i sängen på en stund. :)

Godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback