Krypäckel.

Idag i regnet så sov vi ut innan vi begav oss ut och gjorde ärenden i lugn takt. Är besviken på att alla bikinis är slut överallt(vill ha en ny till vi far iväg). Men vi köpte äntligen hem ett kubb efter att ha pratat om det en hel massa sedan i våras.

Och så var vi på skohuset för att kolla på skorean, de där gladiatorsandalerna jag velat ha länge nu fanns bara i storlek 40. Vad fan gör man? Måste kolla om jag hittar dom någon annanstans. Köpt en ny ljudkabel(längre och helare) och en till hdmi så att vi slipper koppla om hela tiden.

Sen for vi och köpte en grej som jag ska visa i nästa inlägg. Måste bara ut i förrådet
och ta kort på den. Det är så jädra skönt när man äntligen drar tummen ur och slår
slag i saken.

Dagens äckligaste: När jag låg i soffan hemma hos J´s föräldrar och tittade på fotboll så ser jag hur en liten fästing kryper över mitt bröst och mot armhålan. Får panik och tvingar J att ta bort den varpå han sprätter den på golvet och sedan mosar den. Turligt nog innehöll den inget blod, det hade gjort allt ännu äckligare. Men fästingar är verkligen sinnessjukt äckliga bara i sig.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback