Mot Skellet.

Laddar upp för dagen med bullens pilsnerkorv, jokk blåbärsdryg och Ke$ha-Your love is my drug(blir så jädra glad av den låten alltså!!). Kläder och smink är på och mackorna är färdiga och inpacketerade. På en kvart ungefär ska vi vara på väg och hämta upp de andra som ska med. Får inte glömma paraplyn och kamera, ska komma ihåg att fota rallycrosset. :)


hejsan!:)

jag kollade in din blogg,gillar den faktiskt:)

själv har jag precis startat min.Vet inte,men du kanske har några tips på vad man kan ändra/lägga till i min blogg?:) kommentera gärna något inlägg så kan jag kommentera hos dig igen:D

föresten,vad ska du göra idag då?:)



http://byvendela.blogg.se

2010-07-31 // 12:26:10

hur är din lördag babe? (:

2010-07-31 // 13:36:37

Svar - Kan tänka mig det =)

2010-08-01 // 13:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback